Patrick Hoff dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 weeks ago
Rayleigh dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 3 weeks ago
Rayleigh dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 3 weeks ago
tabis hat auf das Thema „ACC NEWS und Diskussionen“ im Forum geantwortet. 3 weeks ago

UPDATE

Changelog v1.1.2

GAMEPLAY:
- Fixed inconsistency between AI and player car speed under pit limiter.
- Pit limiter speed limit now closer to 50kph.
- Stricter pit limiter tolerance against speeding.

UI/HUD:
- Fixed realtime leaderboard gap for close-range cases.
- HUD: margins can now be adjusted to up to half the maximum available screen resolution.
- HUD: countdown widget moved lower so as to not obscure virtual mirror.
- HUD options: separated session info from lap time info widgets.
- HUD options: floating point value rounding fixes for scale.
- MFD: remember last selected panel through sessions/menu-rebuilding.
- Pit page in MP: 2 second mandatory delay for drive button enabling - server-set delay applied on top of that.
- Pit page in MP: controller navigation tweaks for easier navigation to/from the chat widget.
- Pit page: proper hiding of the event schedule when there is only one session available.
- Replay UI: better handling of time slider mouse control, time indicator now updates while being dragged, possible fix for slider lock-up while using the free camera.
- Replay UI: fixed play/pause affecting replay speed.
- Fixed wind direction widget.

PHYSICS:

- Porsche 991 GT3-R EVO rear wing setup maximum value fix (0-11 range).
- Porsche 991 GT3-R EVO fix for wet front tyres.
- Better brake force when pad are cold
- Audi R8 EVO more powerful base FFB
- AMR V8 GT3 fixed fuel tank capacity (120l)

CONTROLS:
- Removed XBOX 360 gamepad preset from DirectInput device presets.
- Fixed exit game hangs with Fanatec hardware and the Fanatec app enabled.

GRAPHICS:
- Various livery updates.
- Revised foot animations in cars with three pedals.
- Wet tyre indicator added to the Porsche 991II GT3-R display.

AUDIO:
- Fixed bodywork audible in TV cameras.

MULTIPLAYER/RATINGS:
- Server has a new way to handle the limits for connections, spectators, driver swapping and car slots.
- Number of available car slots are now limited by the pit count - private servers only.
- Raised control lock time by 15 seconds when teleported to pits.
- MP server: replaced maxClients, maxClientsOverride, spectatorSlots by maxConnections and maxCarSlots.
- Updated server handbook v5.
- Server: Fixed ambientTemperature not being used for static conditions (will still vary based on sun angle).
- Server: Fixed cloud levels set to a minimum of 0.6 when rain chance is used in dynamic conditions (increasing heavy rain chances big times).

Mehr lesen...

tabis hat auf das Thema „ACC NEWS und Diskussionen“ im Forum geantwortet. 3 weeks ago

David Perel testet seine Kiste :

www.youtube.com/watch?v=DbXgxVO1drA

Mehr lesen...

tabis dankte aleex! im Thema ACC NEWS und Diskussionen 3 weeks ago
didi dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 4 weeks ago
Patrick Hoff dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 1 month ago
tabis dankte Daniel Wolf im Thema Wallpaper 2 months ago
Ronny-Stoepsel dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 months ago
Patrick Hoff dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 months ago
tabis hat auf das Thema „ACC NEWS und Diskussionen“ im Forum geantwortet. 2 months ago

Intercontinental GT Pack coming soon to Assetto Corsa Competizione!

Vor einigen Jahren stellte die SRO Motorsports Group die Intercontinental GT Challenge vor, die erste weltweite GT3-Serie, deren Ziel es ist, den höchsten Erfolg im Langstrecken-GT-Rennsport darzustellen. Sein Kalender enthält einige der bekanntesten Titel der Welt.

Das Intercontinental GT Pack, das sich ganz der Intercontinental GT Challenge widmet, wird neue Strecken wie Suzuka, Mount Panorama, Laguna Seca und Kyalami enthalten. Die südafrikanische Rennstrecke wurde erstmals in einer Rennsimulation mit Laserscan-Technologie reproduziert. Genau wie alle anderen Tracks in der Packung, um die ultimative Genauigkeit zu gewährleisten.

Weitere Neuigkeiten zu Veröffentlichungsdatum, Funktionen und Medieninhalten werden im Laufe dieses Jahres verfügbar sein. KUNOS bestätigt außerdem, dass das Team hart daran arbeitet, das GT Championship-Update 2019 mit 6 neuen Autos und der Rennstrecke in Zandvoort als kostenloses Update für das Basisspiel im Herbst 2019 herauszubringen.

Das Erscheinungsdatum und die Preise für den Intercontinental GT Pack DLC werden zu einem späteren Zeitpunkt bekannt gegeben.


proxy.php?image=https%3A%2F%2Fscontent-frt3-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F70178820_3604056792953946_9181549114205143040_o.jpg%3F_nc_cat%3D108%26_nc_oc%3DAQnw1GZmmW36Pa6xX1aBI5oC0k0kFZRatUlUXjtMYkMX_qmNoEQ-Iho-XMExRUezqkP-zVko6IR7pbHpXk3EneQE%26_nc_ht%3Dscontent-frt3-1.xx%26oh%3D298b6af3dc1fab84d4e55f3f61713cb8%26oe%3D5DF7DDBD&hash=ee486cebf7b3617c98bca93cf07395e8

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fscontent-frt3-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F69928325_3604056762953949_2242959744492896256_o.jpg%3F_nc_cat%3D110%26_nc_oc%3DAQnNktwM9Rg8qv93wyniFYAr4dVMxZV_t2Puic8EPTQ2qXpeJ4iPZPM3cvF3PmBwmGYG6Zwhmr6YLCbSy4O9rQrr%26_nc_ht%3Dscontent-frt3-1.xx%26oh%3D78079e9014dc1cfe36c48e23c1bc7b2a%26oe%3D5DF1BBF8&hash=dbce6279122fc4a8bd8d26abf76d2dfc

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fscontent-frt3-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F69829596_3604057579620534_6955132028958277632_o.jpg%3F_nc_cat%3D106%26_nc_oc%3DAQkOZuIqIr-TyYpiiEXPuB3tD7-4qaiGzVxFDepbUsIZRskcrHzAfGZHU1Ms7gi_ImapPcQVhWbRzy15uZCC6-Ky%26_nc_ht%3Dscontent-frt3-1.xx%26oh%3D096276a8eb9147ef8c6d7de28db7384b%26oe%3D5E37D1DB&hash=45cbafc1ffe7b9f69c1302d2d671e777


www.facebook.com/Assetto.Corsa/

Mehr lesen...

t.schuh dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 months ago
t.schuh dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 months ago
Ronny-Stoepsel dankte tabis im Thema ACC NEWS und Diskussionen 2 months ago
tabis hat auf das Thema „ACC NEWS und Diskussionen“ im Forum geantwortet. 2 months ago

Ja, würde nicht viel Sinn machen, neue Serien und Fahrzeuge als DLC zu bringen, falls Kunos in Zukunft, eine neue Grafikengine nutzen möchte.

Mal schauen welchen Weg die wählen.

Mehr lesen...